Elegán s dlouhým názvem. To je Mini Cooper.

Chcete-li stylového parťáka na čtyřech kolech, poohlédněte se po autě s hybridním pohonem. Mini Cooper S E Countryman All4 v kombinaci elektřiny a benzínu, stojí sice v základní výbavě necelý milion korun, svezení nabízí ale dokonalé. Za příplatek v hodnotě asi čtyři sta tisíc je možnost i navigačního systému s úhlopříčkou 22,4 centimetrů (což je asi 8,8“), alarmu, koženého volantu, head-up display a mnoho dalšího. Navigace je navíc doplněna aktuálním děním na silnicích, dopravními informacemi a aktualizací map.
autíčko mini cooper
Ono už se vlastně ani tak moc nejedná o mini auto, jaké dřív cooper bývalo. Nynější verze je stylovější, ve sportovnějším vzhledu a hlavně je ekologické. Robustní vozítko na kolech z lehké slitiny je prvním plug-in hybridním modelem od této značky. Výborný společník na cestování po nákupech, do města i na delší výlety. Má pohon všech kol a několik režimů jízdy. Spolu s vyhřívanými sedačkami a loketní opěrkou, je posezení jako v křesílku. Výhodu má hybridní auto v tom, že můžete parkovat téměř kdekoliv zdarma.
znak mini cooperu
Po nastartování se automaticky sepne nastavení e-Drive, to znamená efektivní kombinaci spalovacího motoru a elektromotoru. Díky režimu MAX e-Drive sepne auto do pohonu čisté elektřiny, kdy se nespálí ani jedna kapka benzínu, přesto lze dosáhnout rychlosti až 125 km/h. Režim Save Battery společně se zážehovým motorem udržuje stav nabití akumulátoru na 90%. Nabíjení Mini Cooperu je tak jednoduché, dá se zvládnout i doma, stejně jako nabíjení mobilu. Za tři hodiny si tak může majitel vozidla užívat opětovně jízdu naplno. Tento inteligentní hybrid má i několik vychytávek. Například funkci dopravních informací RTTI, upozorní na nehody a objížďky a vyhledá alternativní trasu. Ovládání na dálku Remote Services zjistí polohu vozidla v případě, že zapomene jeho šofér, kde je j zaparkoval. DNA britské značky ale stejně nezapře.